مادر مجید توکلی: «من مادر همه مجیدهایی هستم که زندانی اند دعا کنید بچه ام پیشم ب…

‫مادر مجید توکلی: «من مادر همه مجیدهایی هستم که زندانی اند دعا کنید بچه ام پیشم بماند و به زندان بر نگردد. دعا کنید همه آزاد شوند. اصلا باور نمی شود مجید اینجاست….» ‬


Timeline Photos
«متاسفانه کشور برعکسی داریم بی‌گناه‌ها باید به آدم کش‌ها وثیقه بدن برای چند روز مرخصی ….»

پری عدالت
۳۰ مهر ۱۳۹۲

مادر مجید توکلی:
«من مادر همه مجیدهایی هستم که زندانی اند دعا کنید بچه ام پیشم بماند و به زندان بر نگردد. دعا کنید همه آزاد شوند. اصلا باور نمی شود مجید اینجاست….»

امروز دانشجویان با در دست داشتن عکس هایی از مجید توکلی، با شور و شوق خواندند:

"توی کوهستون دلش بیداره تفنگ و گل و گندم داره میاره توی سینه اش جان جان جان یه جنگل ستاره داره، جان جان، یه جنگل ستاره داره سر اومد زمستون شکفته …"

مجید توکلی، فعال دانشجویی که از ۴ سال قبل بدون مرخصی در زندان رجایی شهر کرج به سر برده است، سرانجام شامگاه دوشنبه ۲۹ مهر با وثیقه ۶۰۰ میلیون تومانی، به مرخصی آمد. دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک امروز (سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲) به مناسبت مرخصی این فعال دانشجویی تجمعی را برگزار کردند.

ادامه مطلب در لینک زیر:
http://sepidedam.com/19193

کمپین حمایت از مجید توکلی:
facebook.com/Majid.Tavakoli

Leave a comment